Tuesday, October 1, 2013

You know you're old when...

Räägitakse, et naine tunneb end vanana, kui tema sõbrannad hakkavad abielluma ning lapsi saama. Mina tundsin end esimest korda vanana, kui amelesin oma 18aastase endise koolivennaga.

Nimelt läksin peole oma sõpradega ning seal olid siis ka need 18aastased inimesed, kellega me jäime juttu puhuma. Võtsime mõned napsud, jäin selle poisiga pikemalt rääkima ja järsku täiesti nagu välk selgest taevast hakkasime me suudlema. Ja suudlesimegi terve õhtu.

Ehkki ma ei ole kunagi endast noorema mehega olnud, KUUS aastat nooremaga!, oli ta lihtsalt suurepärane ja täiesti ideaalne. Te lihtsalt ei kujuta ette! Üks inimene täiesti ja üdini ideaalne.
Kui järgmisel päeval tema FB profiili läbi nuhkisin, sain teada, et ta on täielik imeinimene, kes tegeleb spordi, holistilise teraapia ja mustmiljoni muu asjaga, mida ma üldse ei tea, ehkki me aastaid tegelikult tuttavad oleme.

Minu romantiline naiseaju ütleb mulle, et jäägu see üheöösuhteks, sest ta on tõepoolest võrratu inimene ja ei tahaks talle kunagi ülekeedetud makarone ta imelistesse kuldblondidesse juustesse visata või käskida koerasitt põrandalt üles korjata.

Seevastu mõnikord tundub, et ma olen üks ülbe naistemees õblukese naise kehas. Nimelt järgmisel päeval parimale sõbrannale temast rääkides kasutasin ma rahulolevalt naeratades väljendit: "18 year old hot piece of ass."

Pärast meie kohtumist Karliga saatis ta mulle järgmisel päeval päris armsaid sõnumeid ja mina tundsin suurt rõõmu selle üle, aga siis ta kadus kaheks nädalaks nagu tina tuhka, väites et tal on väga kiire ja palju tegemist.

No comments:

Post a Comment