Tuesday, October 1, 2013

Pole lihtne olla drama queen

Pärast kahte nädalat ujus Karl siiski uuesti välja ning pakkus, et võiksime täna õhtul koos süüa teha minu juures. Õudusega silmitsesin oma korterit, mis nägi välja nagu prügimägi ja hakkasin kiiresti kraamima ja retseptiraamatuid lappama nagu koduperenaine muiste.
Kui olin peaaegu lõpetanud, saatis Karl mulle kirja, et läheks õige hoopis tema sõpradega grillima.
Oi kui püha viha täis ma olin! Täiesti ilmaasjata olin koristanud!
Ütlesin, et meil olid ju juba plaanid tehtud. Tema kui härrasmees ütles, et hea küll, teeme siis kahekesi süüa.
Aga kuna mulle tundus, et ta tahab hirmsasti ikka sinna grillpeole minna, läksime me siis sinna.

Kui ta mind tualetti saatis, võtsin tal käest kinni ja tema tõmbas selle esialgu muidugi ehmatusega ära ja ütles, et ta lihtsalt ei ole selliste asjadega harjunud, sest tal on olnud ainult üks suhe ja see kestis ka ainult kuus kuud.

Naljatasin, et ega ma ei tahtnudki käest kinni võtta, lihtsalt vetsus polnud kraani ja tahtsin tema vastu kuivaks pühkida.

Pärast hoidsime veel romantiliselt lõkke ääres ümbert kinni ja kui ta mu koju viis, eeldasin, et ta tuleb minu juurde, aga tema, vana lurjus, ütles, et ta läheb hoopis sõbra juurde peole.
Oi, ma olin maruvihane! Läksin nuttu tihkudes koju ja kuna ma pool pudelit ripsmetušši endale ripsmetele olin valanud, rikkusin veel uhiuue valge padjapüüri ka ära!

5 comments: