Friday, October 4, 2013

Congrats on the sex!
















Pärast viiendat kohtumist olin ma juba natuke mures. Enda arvates olen ma päris roogitav räim ja pole oma elus veel kohanud meesterahvast, kes kategooriliselt oleks minuga kehavedelike vahetamise vastu. Pigem nad sunnikud just käivad peale.
Suures mures pöördusin ma oma ühe parima meessoost sõbra poole, et meeste hingeelu lahata. Rääkisin oma mure ära ja tema arvas, et Karl on kas homo või neitsi. Kuna ta neitsi ei ole... ja homo vist ka siiski ei ole... on tal mingi tõsine probleem või on ta üles kasvanud kloostris, kus mungad temast iga väiksema ihara mõtte kaardikepiga välja peksid.
Üleüldse räägib mu sõber mulle alati ära kõik nii, nagu tegelt on ja olen õppinud, et mehed on üsna primitiivsed olevused ja neid on võrdlemisi lihtne ümber sõrme keerata. Kõiki peale Karli.

Kuna mul toimus kodus pidu ning vajasin abi mõne asja tassimisega mõned päevad enne, palusin Karli appi. Meie vestlused internetis olid juba vaikselt üsna siivututeks muutunud ja tundus, et ta hakkab pisut avanema.

Kohtudes oli ta võrreldes eelmiste kordadega isegi üsna enesekindel ja meil oli väga tore. Võttis mu kukile ja möllasime ja naersime. Kui väsisime ja ma pikali viskasin, tuli ta mu kõrvale ja suudles mind esimest korda KORRALIKULT. Ärge saage valesti aru, eks me ennegi olime musi teinud, aga see oli selline KORRALIK ja õige suudlus.
Siis me suudlesime ja kallistasime ja olimegi nagu puha normaalsed inimesed!

Eriti mulle meeldis, kui ta võttis mu sülle: ma põimisin oma jalad tema ümber ja me suudlesime. Niimoodi olles tundus, et ta on kõige tugevam mees üldse!

Nagu romantiline tütarlaps, kes ma juhuslikult ka olen, süütasin küünlad, kiskusime teineteisel riided seljast ära, suudlesime... ja kui ma tema keha suudeldes allapoole liikusin, ta ütles, et... talle ei meeldi. :D
"Miks ei meeldi?"
"Lihtsalt ei meeldi."

Nii tagasihoidliku mehe kohta ta üllatas mind ja tundub, et mu sõber eksis, neitsi ta küll ei olnud.

Hiljem selgitas ta, et ta ei tahtnud, et ma seda teeksin, sest talle tundub, et naised tunnevad, et on selleks sunnitud. Mis mõttes naised tunnevad, et on selleks sunnitud?? Mis naistega see vaene inimloom ometi kokku on puutunud?

Samas mulle meenub, et ka mu üks sõbranna vaatas mind kunagi pahvikslöödud näoga, et ma üldse sellist asja mainida julgesin: "Aga nad ju PISSIVAD sealt! Rõve ju?!"

Kas teie arvates on ka suuseks rõve, sest inimesed pissivad SEALT? Rõvedamat asja pole mu silmad küll enne näinud. Mõelda vaid, PISSIVAD. :S Kes tänapäeva tsiviliseeritud maailmas üldse pissida julgeb?

6 comments:

  1. Oh kui tore oli lugeda seda postitust... aga tead, mõned mehed ongi sellised. Neid pole palju, kuid on. Ja kui kentsakas see ka ei tunduks, on see tema puhul kindlasti positiivne väärtus (!). See kõik ei tähenda, et tal poleks loomulikke vajadusi, aga ta täidab neid 'teistmoodi'.

    ReplyDelete
  2. Kas Karl ise ka sellest blogist midagi teab? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karl ei tea sellest blogist midagi, aga ma usun, et ta ei paneks väga pahaks, sest tema pärisnimi ei ole Karl.

      Delete
    2. Heameelt ei tekita siis, et järsku mees, kes ei tahagi, et talt suhu võetakse? Sest minu arusaamist mööda naised seda väga teha ei armasta ka. Või on sinuga teised lood?

      Arvasingi muide, et ta pärisnimi Karl ei ole, sest üldiselt ei suuda ette kujutada Karli-nimelist, kel midagi BJ'de vastu võiks olla.

      Delete
    3. Ei saa öelda, et ülevoolavalt õnnelik oleksin selle üle. Pigem on see imelik, sest olen suuseksi alati pidanud loomulikuks seksi osaks.
      Teise osa kohta ei oska midagi öelda... Nimi määrab meie saatuse?!:D

      Delete
  3. Suuseks on normaalne ju. Ma ei ole aru saanud, miks seda rõvedaks peetakse, et kas ise need naised siis ka ei taha ,et mees neile seda teeks? Aga kui nii laialt on levinud arusaamine ,et suuseks on rõve ja pähh, siis võib ju mõelda ,et on tore, et mees üritas sinu arvatava arvamusega ka arvestada ja ei tahtnud, et sa teeksid, midagi, mis sulle ilmselt ei meeldi... Sest siis lähevad sinu soovid ja heaolu talle tõeliselt korda ja ta ei mõtle vaid enda mõnude peale. Ehk on nii, et peab teie suhet väga oluliseks ja tahab algul rahulikult ja ettevaatlikult asja arendada, et mitte midagi ära rikkuda ning üldse sinust ilma jääda... Samas naisena ajaks mind ka segadusse, kui mees suuseksist loobuks. Mul tuleks paratamatult pähe mõte, et kas tal äkki on mõni haigus küljes (juhul, kui tahad kondoomita teha seda siis)... Või siis arvab, et tal on sperma maitse imelik, et on midagi sellist söönud või on talle seda varem öeldud (taas juhul, kui kondoom poleks käiku läinud).

    ReplyDelete