Monday, September 30, 2013

Korv?

Kahjuks mitte lillekorv... ega kommikorv ja kaugeltki mitte väikseid pehmeid kassipoegi täis korv, vaid kõige tavalisem korv üldse.

Olime Karliga juba paar nädalat internetis suhelnud, kui ühel reede pärastlõunal ta küsis, et mida ma täna teen ja ehk ma tahaksin temaga linnas mõned napsud võtta.
Ütlesin, et lähen sõpradega linna ja et ta helistaks mulle ja oleks tore ju näha.
Ta ütles, et helistab, kui linna jõuab.

Ja kas ta jõudis? Ei.

Ning mina loomulikult piidlesin terve õhtu oma telefoni, et ehk ta helistab. Aga seda ta muidugi ei teinud.

Järgmisel päeval uurisin, et miks ta siis ei tulnud ning tema vastas, et ta jõi kodus õlut ja ei saanud linna sõita. On need mehed alles sunnikud!
Joob kodus õlut, kui võiks minusuguse meeldiva inimesega napsu võtta ja pealegi olin ma tund aega sirgendajat kirudes ja YouTube'i videot järele tehes üritanud lokke teha ning endal äärepealt laineriga silma välja torganud, et talle muljet avaldada!

8 comments:

  1. Kahju.
    Aga algus oligi liiga ilus, peaaegu nagu filmis

    ReplyDelete
  2. Tundub, et tegu on mingi maakaga, miks sa üldse sellisega vaeva näed?

    ReplyDelete
  3. No kui "helistab, kui linna jõuab" :)

    ReplyDelete
  4. aa, selles mõttes mõttes maakas!
    ta elab mõnikümmend kilomeetrit linnast eemal jah, aga ta käib linnas tööl, seega päris maakaks teda nimetada vist ei saa.

    ReplyDelete
  5. Oh kuidas mulle Su kirjutised meeldivad, lase aga edasi! :))

    ReplyDelete