Monday, September 30, 2013

Tere!

Mina olen Mari, 24aastane naine, kes on otsustanud, et peaks lõpuks härjal sarvist haarama ning leidma enda ellu kaaslane, kellega jagada oma õnne ja kurbust.

Suure hurraaga alustasingi ühel õhtul oma teekonda täiusliku kaaslase leidmiseni.

... aga see ei olnudki nii lihtne!

Kust ikka alustada, kui mitte algusest. A-tähest.
Seega võtsin ette oma FB chati, kuhu on kogunenud mitmeid inimesi, keda ma kunagi tundsin, aga ei ole pikka aega suhelnud. Kuna A-täht ei tundunud paljutõotav, scrollisin mõtlikult allapoole ning peatusin hoopis K-tähe juures. Kas K-täht poleks mitte võrratu algus?
Minust kolm aastat vanem kunagine koolivend, kellesse ennastunustavalt salaja armunud olin, kuid mingil veidral põhjusel ei olnud me kooliajast saadik mitte kunagi sõnagi vahetanud, ehkki olen teda aastate jooksul kaubanduskeskuses korduvalt näinud ning pilkude kohtudes oleme teineteisele naeratanud.

"Tsau!", kirjutasin.
"Tere... See on küll üllatav," vastas Karl pärast mõneminutilist vaikust.
"Ah tead, märkasin, et oled online ja mõtlesin paar sõna juttu rääkida. Polegi ammu rääkinud."
"Me pole vist oma 10 aastat rääkinud?"
"Pole tõesti, aga olen sind poes mitu korda näinud. Ma ei tea, kas tundsid mind ära, aga naeratasid küll."
"Muidugi tundsin. Seisid seal kassas oma tulipunaste huulte ja halli kleidiga."
"Sul on suurepärane mälu. Mina kahjuks ei mäleta, mis sul aasta tagasi seljas oli."

Esimese katse kohta oli see tegelikult suurepärane, sest jutustasime tunde maast ja ilmast, kuni Karl teatas, et ta unustas end minuga rääkima, ehkki ta peab väga varakult ärkama ning nüüd peab ta tõesti põhku pugema.
"Tead, õiguspoolest ma just paar päeva tagasi kustutasin vanu tuttavaid sõbralistist, kellega enam nagunii ei suhtle. Jäin veel sinu nime peal pidama, vaatasin su pilte ja mõtlesin, et nii ilusat tüdrukut küll ei kustuta, kena vaadata ju! Ja nüüd nagu välk selgest taevast tuled sa minuga rääkima. Ma olen väga üllatunud! Meeldivalt."

No comments:

Post a Comment